onsdag, augusti 22, 2007

Pank

Postorder. Vilket jäkla påhitt. Jag har den senaste veckan betett mej som om jag bytt plånbok med Paris Hilton.

Såg förra veckan ett erbjudande om att ifall jag blir medlem (dvs beställer för minst 200 kronor) från Josefssons får jag en träningsbag med tillhörande handduk och vattenflaska, allt matchande i en söt rosa färg. Dum som jag är går jag på idén, klickar hem en tunika och pang så befinner jag mig i dagens situation.

Jag får ett medelande om att paketen finns att hämta ut på posten via sms. Jag går dit. Glömmer pengar hemma. Åker tillbaka tillsammans med mitt kort för jag har inga kontanter hemma. Kortet fungerar inte. !!!!! . Jag åker då hem igen. Fixar desperat ihop pengarna. Går för tredje gången till affär'n och får till slut min paket.

Öppnar. Väskan är verkligen superfin! Tunikan ska vi inte ens tala om. Herregud. Gräslig. Fruktansvärd. Avskyvärd rent ut sagt! Den åker tillbaka men väskan behåller jag allt för den är underbar. Gratis is the shit.

Inga kommentarer: