tisdag, augusti 28, 2007

Utan pengar...

Framtiden ser väldigt mörk ut för min kära plånbok. Räkningar är det värsta som finns. En massa räkningar på en massa klädköp jag glömt att jag gjort. Ett lån och en massa andra utgifter. Nu för tiden hjälper det visst inte att slita en hel sommar för att när det bli höst leva som man vill. Inte om man heter Karolina och blåst hela lönen innan jag fått den.

Men en av koftorna jag införskaffat är redan en favorit! Det superkalla höstrusket som fått fart fick mig att bli väldigt glad över mitt varma köp. Lite oroad är jag dock över tordagkvällens utgång. Det kommer bli en kall kväll men förhoppnings värt det!

Ikväll blir det speedway trots ett trött huvud. //karolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med speedway!
Vilket möte såg du på?

Miss.Understand sa...

Dackarna-Smederna hemmamatch i målilla blev det!