måndag, november 13, 2006

Att vara snäll och hinna planera


Har varit supersnäll hela dagen (enligt mej i alla fall). Har nyss scannat in en egenritad bild på Joucie och Surfarn i datorn som Louise ska få. Är också mitt uppe i planerna för sommarens (ja, jag vet supertidigt!!) Grand Prix i Speedway men ska man ha bra läktarplatser får man vara ute i god tid som Bellas pappa säger. Måste snart börja med mitt fix inför 1 december också, då det blir stort partaj då jag officiellt välkomnar JULEN. Längtar.

Veckan ser ut att inte sticka ut i mängden och den efterlängtade onsdagen då vi blivit lovade att sluta tidigare tas tillbaka så det är bara att fortsätta plugga, suck.

Gjorde förresten ett test här där man får reda på hur många procent av världen man besökt, jag kom upp i ynka 3%. Vill komma upp i lite mer innan jag dör, en dröm är Kalfornien. Vore "lite" bättre än vårt långtråkiga höstrusk! //Karolina

Inga kommentarer: