torsdag, november 30, 2006

Julstress


Sista november! oj vad tiden går (shit vad jag tjatar!). I morgon är det den efterlängtade 1 december. Och heter månaden december så vet man att det egentligen inte är en riktig månad utan en raket fylld av glittriga girlanger, pepparkakor, snö(?!) och tomtar i porslin. Jag ska fira dagen med mina alltid lika glada väninnor, chokladmousse och en idolfinal. Själv hoppas jag på Eric men skulle inte bli besviken på om Markus skulle ta hem segern, vilket jag tror han gör.

Helgen består av julshopping(!) i Växjö och en massa jobb i form av (bl.a.!) uppsats om utbrändhet, vilket är ganska passande då jag just nu känner en liten tendens av stress då kära (?) Jessika skrev en lista på alla arbeten och prov som ska hinnas göra innan lovet. obs! listan var lång!

Bilden är min högsta önskan just nu... kanske också en ny väska eller skiva skulle pigga upp lika bra då dessa två alternativ är mer realistiska.

2 kommentarer:

Anonym sa...

:O uh vaddå kära (?) nu vill ja allt höra ;)

Miss.Understand sa...

haha listan var inte det gulligaste du gjort hitills precis, hade blivit gladare av en önskelista, lista över ditt favorit julgodis, vad som helst. Listan gjorde mej Död och den gjorde dej mindre "kär". haha