fredag, november 10, 2006

Trött filosofi


Kom hem från Bella för en stund sen efter att ha haft lite fredags-mys framför en teve med endast kanal 1. Kan ju ärligt säga att Doobedoo inte är mitt favoritprogram, Lasse Kronér är bara för mycket med sina lila slipsar och hurtiga göteborgska.

Ska ta en lugn helg med kanske lite övningskörning varvat med någon power-walk (om jag överhuvudtaget tar mej ur sängen). Nja, får se vad som händer, funderar på att sy om lite kläder, kanske tar jag fram mammas gamla symaskin och bråkar med (den brukar aldrig vara på min sida, den borde prisa mej för jag överhuvudtaget tar fram den).

Kanske ska ni göra något roligt? Jag hoppas det, livet är (förmodligen) mer värt än att spenderas i en soffa tillsammans med kalla pop corn, död mobil och ouppdrucken O'boy.

God/Glad natt

PS. Varför Kakmonstret fick äran att pryda mitt inlägg är för att han är den enda kändisen som fattat grejjen och inte hakat på Atkins dieten eller backar för transfetter.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.