fredag, november 03, 2006

Indierockande basker

Jahopp då var man hemma igen, ska ta det lugnt ikväll och efter en lång shoppingdag i smålandsstaden Kalmar så är jag trött.
Pengarna spenderades i:
- en grå klänning
- svarta strumpbyxor (fick namnet Strumpan av Lolli då det enda jag gjorde i varenda affär var att hitta "de perfekta")
- små örhängen
- En helt underbar halsduk
- en brun basker som är mitt nya signum (haha)
Lite mat på ett stimmigt Donken och sedan en korv innan hemfärd på Pressbyrån. I morgon kväll blir det lite festande hemma hos Amanda, har hört talas om lite skvaller från byarna som lär bli ett hett samtalsämne!

Ska se på Idol om teven funkar, måste köpa boxer (obs inte en hund!) snart, släcker väl ner i morgon? Eller idag??
//Karolinan med baskern

PS: såg även en Pete Doherty-lookalike idag med ett litet sött släptåg som i mina ögon skulle passa bra in i ett slipsbärande indie-band med matchande kavajer, kanske våra nya indierockare? Hoppas.

2 kommentarer:

silvertejp sa...

Basker <3 Ända sen jag köpte min stickade har den suttit på huvudet varenda dag, förutom Rookie.. Ja till och med inomhus ibland!

Miss.Understand sa...

Härligt! har alltid varit svag för huvudbonader:P Varma å sköna är de ju också!