lördag, december 02, 2006

Checkat av julutbudet


Äntligen var det mesta avklarat. Ingen julklapp till mej själv men förhoppningsvis har jag varit tillräckligt snäll så tomten kommer åtminstonde. Har sett att många av de kända bloggerskorna som Sigrid och Engla fått äran att recensera kläder varje dag från H&M fram till jul. Jag är ingen utav dem men eftersom jag besökte affären idag så provade jag några plagg på egen hand. En av dem var denna lila/svarta, enda nackdelen var att rumpan blev jättelik, ingen jag skulle tipsa om men visst är den söt!
Prisa McDonalds gör jag också då jag fick delar av teveserien One Tree Hill när man köpte en meny, Trevlig kväll! //Karolina

2 kommentarer:

silvertejp sa...

Den där provade jag också! Jättesöt med en polotröja under, men gillade inte riktigt armarna.

Miss.Understand sa...

Jaha, ja jag tyckte den var jättefin men satt inte alls bra. Får se om jag hittar något nästa gång, H&M brukar vara en affär man inte lämnar tomhänt!