onsdag, december 13, 2006

Lucia på EP?

Här ska vi slå till! Jag vet, ganska sjukt att shoppa loss så här innan jul men när en ny platta producerad av Pete Doherty him self går det ju inte att låta bli! Historien började då VeckoRevyn låg i postlådan igår. Jessika som följde med mig hem låg på min säng och skummade igenom den. Medans jag fick mitt dagliga samtal från Isabella vände Jessika plötsligt på tidningen och visade mej uppslaget och där var den! En liten recension av Babyshambles nya EP! Så härligt!

Lucia idag också, samlades i kyrkan och satt ihoptryckt i en träbänken. Men en sak ska jag säga, varmt blidde det! Ulljackan som nu börjar bli lite tunn kändes som en bärbar bastu kring kroppen! OCH glöm inte dubbelavsnittet av OC ikväll, de gör inte jag i alla fall! //karolina

Inga kommentarer: