måndag, december 04, 2006

Juloutfiten nr.1

Denna juloutfit är kanske lite extrem men man kan alltid köra på delarna var för sig! Pumpsen från Wedins bara älskar jag och kostar 349 kr, mitt stora problem är att jag har för lite tillställningar där de skulle passa. Klänningen är en riktig nyårsblåsa som jag provade inne på H&M i lördags (kommer bild och "omdöme"). Så fin och kostar också den 349 kr. Väskan hittade jag även den på H&M som ger en snygg, avslappnad "look" men är ändå toppmodern! Denna stora och rymliga väska får man för 249 kr. Enjoy! Kramar Karolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt me lite juloutfits. klänningen o väskan passar bra ihop, men skorna verkar lite udda;) haha! /Älskar dej Isabella

Miss.Understand sa...

De e bara för du tycker dom är fula! Din lilla skrutta :P Lycka till i morron utan att svimma :P