torsdag, mars 29, 2007

Blir man sjuk av julmusik i mars?

Om någon nån gång kallat mej pluggis kan ni lägga av nu. Har totalt tappat allt vad energi heter. Förut kunde jag åtminstonde ta tag i saker och ting, få saker gjorda men nu? Finns inte någon som helst ork till någonting än att bara ligga på golvet och titta i taket. Alla tjatar om det vackra vädret, inklusive mej men seriöst, det är så där hopplöst "varm-kallt" att man är för varm i ulljackan men för kall i vårjackan. Tur för min omgivning att det endast är tyska tills i morgon. Fy fasen vad jag tyckt synd om er annars, blir så gnällig när jag är trött.

Har på senaste tiden lyssnat på väldigt mycket julmusik. HELT SJUK OCH JAG VET OM DET!Och kanske är det en utav orsakerna till mitt rubbade jag? Har kännt mej helt snurrig sedan igår har också tappat balanssinnet. Varnar er för julmusik i mars.

Dagens låt: Christmas is going to the dogs - The Eels

Inga kommentarer: