måndag, mars 26, 2007

Rosa naglar och The Sounds i blicken

Med cerise-rosa naglar sitter jag nu här. igen. Fast för en gångs skull är jag varken rast- eller sysslolös. Har lite plugg att ta tag i, funderar på att göra det på altanen ska också få tag i Bella, som vanligt lika svårt. Funderar starkt på att internetshoppa lite framöver... får se hur ekonomin ser ut efter nästa vecka då det brakar iväg till Metropol för ännu en live-konsert. Funderar starkt på en skinnjacka & väskan från Asos jag suktat efter i 4 veckor.

Som sagt The Sounds dyker upp i konserthallen nästa torsdag. Den årliga festen på skärtorsdagen, förra året var det Hardcore Superstar som gästade och om jag ska lita på förra året kommer det bli succé även i år. Med många härliga dansvänliga låtar hittar ni mej garanterat under discokulan. Hoppas dock jag slipper ännu ett glas vatten över hela mej som blev ett med mej under Mando Diao-konserten, förfriskande men inte det mysigaste sådär runt halv ett-haket. //karolina

Inga kommentarer: