onsdag, mars 28, 2007

Trähästen som galopperar i gruset

Det blir lite mycket egobloggning tycker jag men det är svårt att skriva om någotning annat än det som rör sig i huvudet just nu. För det är mycket. Som vanligt blir det en massa prov så här innan lovet, som börjar nästa vecka. Har efter idag avklarat det mesta men har arbeten och svenska-prov i grekisk mytologihistoria kvar.

För att muntra upp min dystra sinnesstämming kan jag berätta om att man blir nog aldrig för gammal för lekparker. I väntan på bussen har Jessika och jag solat oss i en lekpark nära stationen i Hultsfred. Hon ligger i rutschkanan och jag sitter på en trähäst på en sådan där spiral som gör att den "trillar" åt alla möjliga håll. Kanske är jag dock lite för tung för det stackars trädjuret eftersom den nuddar gruset hela tiden. //karolina

Inga kommentarer: