onsdag, mars 07, 2007

Jag vill! jag vill! jag vill! bortskämda snorunge

Som samhällare är det sällan man slipper skolan hemma men nu ser det lugnt. Inga läxor så långt mina ögon vill se.

Det enda som snurrar i mitt huvud är allt jag önskar mej och inte kan få. Jag är och har aldrig varit bortskämd men jag är ganska envis och brukar efter mycket tjat få som jag vill. Mix messenges? kanske. I alla fall så blir jag tjurig och gnällig och det inte går som jag vill. Men sen händer ju det där man inte kan kontrollera, Tex. min borttappade basker, andras känslor eller lagar. Det var som min kompis Amanda sa igår "jag önskar jag kunde läsa andras tankar" och tänk vad det kunde underlätta? Men det går inte så jag accepterar läget med att vara pank och omedveten om vad andra tycker om mej. //karolina

Inga kommentarer: