måndag, mars 12, 2007

Cornetto

Oh vilken vårdag! Jessika, Louise och jag var på toppenhumör och avslutade skoldagen med årets första glass på Hultsfreds gågata! Men nackdelarna med det varma vädret "ploppade" också upp lika fort som de nyutslagna snödropparna; insekterna. Det var en *lång svordoms-ramsa* fluga som nästan satte sig i Jessikas glass och ett ännu äckligare kryp satte sig på mina byxor utan att fråga om lov.
Andra svåra problem som också måste lösas nu när det blir varmt är vårjacka och vart jag ska göra av alla varma kläder som behövs på mornarna och inte på eftermiddagen? Riktigt hög 'level' på dom frågorna. Min käre bror har nu också inspirerat mej till att använda dataspelstermer, detta bådar inte gott. Ne nu ska jag nog ta tag i engelskan som känns lika seg som en 'instance' (Jag är såå misslyckad). //karolina

Inga kommentarer: