tisdag, mars 06, 2007

I'm an addict

Den här oturen försöker jag glömma med hjälp av olika saker jag önskar mej. När jag var i Kalmar senast var jag inne på Bianco och hittade väskan här till höger. Modellen är helt och hållet underbar, men färgerna kan inte matchas med någonting jag äger! Det finns t o m medföljande axelrem vilket skulle bli perfekt till min London-resa i sommar! Åh... men det är ju som sagt oturen som inte vill ge med sig. Jessika tycker jag borde söka hjälp för mitt shoppingberoende?! Struntprat.

Kanske börjar det dock vända liite grann. Otroligt lite men ändå. Förfest till fredagens konsertbesök är fixat och på lördag blir det också lite fest då vi firar att Melodifestivalen är slut, hejar ju också på Sebastian såklart!

Ikväll blir det nog popcorn och Desperate Housewifes... när avslöjas Orson och hans mord?! Spännande. //karolina

Inga kommentarer: