måndag, mars 05, 2007

Inne vs. Ute v. 10

När nu gårdagens drömmar om våren krossades när jag kom till skolan som låg i ett moln av grå dimma tänkte jag att arrangera en Inne vs. Ute-lista då det var ett tag sedan, för att få mej själv och alla andra på lite gladare tankar.

INNE:
- Converse, måste ju erkänna att jag köpt mej ett par och placerar dem därmed på innelistan
- Bikini'sar, det börjar smått trilla in i butikerna, framförallt på nätet. Nelly har mycket fint
- Apples in Stereo's nya platta
- Melodifestivalen, jag ser FÖR EN GÅNGS SKULL positivt på finalen på lördag - go Sebastian!
- Velour-dressar, har du ingen skaffa en bums!

UTE:
- Röda skärp i midjan, känns ganska passé då man inte vill bli påmind av julen i mars, satsar på ett ostgult istället
- Varm choklad, så gott men så mycket höst, själv kör jag isté istället
- Blöt asfalt, jag tänker inte ens nämna snö så jag skriver en synonym istället
- Kanal 5 byter dag och tid på OC - bra. Men uppehållet i nästan två veckor - mindre bra.
- Sjukdomar, behöver ingen förklaring alltid lika tråkigt även om jag själv för tillfället är frisk.

Inga kommentarer: