onsdag, februari 07, 2007

En pyromans bekännelser

Snö brukar deppa till både mej och min omgivning men idag måste varit ett undantag, förutom uppgifterna i svenska och historia så måste jag medge att dagen har varit riktigt mysig. Alla har varit så där lagom glada och det har smittat av sig på allt och alla. Måste få berätta...

Till allas förtjusning var vår matte inställd så Jessika och jag drog till "innestället" Konsum för att fördriva tid. Jessika skulle inhandla hårfärg så jag kommer framöver få en blond vän. Köpte mej även en tialott och vann 20 spänn. Sjukt kul faktiskt.

Maten i matsalen var god och överallt har det funnit härligt och glatt folk att prata med. Men jag måste medge, jag fick mej verkligen en "tankeställare" av det märkliga slaget idag. Louise frågade mig "Vad skulle du vilja vara för psykfall?". Hon själv skulle föredra att vara en mördare som man hyr medan jag skulle vilja vara pyroman. Mycket intressant fråga måste jag säga...

Idag låg också nya numret av VeckoRevyn i brevlådan och passande nog var det ett 'London-special' och jag jublar! England, here I come!

Inga kommentarer: