torsdag, februari 08, 2007

Kärlek och Uppror

Snön är mitt värsta fiende just nu. Varje morgon måste jag tampas med denne som alla pratar om. Pensionärerna på Dagcentret klagar, dagisbarnen hyllar och jag suckar. Eftersom alla är vi maktlösa mot denna Snömassa som tydligen bestämt sig för att stanna. Därför startar jag härmed ett uppror emot snön. Jag ska göra allt jag kan för att få en glimt av asfalten igen. Och lugn jag ska inte skada någon meteorolog.
Kanske vill någon gå med i detta uppror och ni är alla varmt välkommna, publicera då i varje inlägg (ni gör i er egen blogg etc.) något som påminner om all vår kärlek till våren och en dröm ett snöfritt Sverige.


Dagens vapen: ballerinaskor, glass i strut, soltorkat hår & sandkorn under naglarna

2 kommentarer:

silvertejp sa...

men underbar skiva <3

Anonym sa...

En av de bästa skivorna som gjorts i Sverige..