måndag, februari 05, 2007

Great great Britain

På måndagar tycker jag det borde vara lag på att avslöja en massa glada och lyckliga nyheter och inga tråkiga. En önskan som aldrig kommer slå igenom, men! Skummade igenom Expressens hemsida i hopp om att få nys om någonting roligt och för en gång skull lyckades jag. Blev riktigt glad över Arctic Monkeys nya album som kommer släppas den 23 april. Gillade dem inte i början men de övertygade mej verkligen och jag är väldigt svag för brittiska band så hur kunde jag motstå? Det är verkligen någonting som ska finnas i min skivsamling till våren.

På tal om England, min rara mamma planerar en resa till det regniga landet i väst till sommaren vilket jag väldigt uppspelt över. Har varit min stora dröm sedan väldigt länge att få resa dit och räkna med att hitta mig på Harrod's! //karolina

Inga kommentarer: