tisdag, februari 20, 2007

Working

Klev upp klockan 6 vilket min sov-morgons-hjärna inte är van vid at the moment. Det bar i alla fall av till mammas jobb där jag intog ett alldeles eget kontorsrum och ett JÄTTELIKT skrivbord. Där satt jag sedan och scannade in papper efter papper. Väldigt avslappnande om inte annat.

Blev väldigt paff när jag såg (tack vare Emma som alltid är uppdaterad när det verkligen gäller) att den andra Bandsläppet till Hultsfredsfestivalen hade gått av staplen när jag kom hem. Men till sak, kanske inte några höjdarband, njae. De måste lagt allt krut på förra årets festival som var over the top. Har inte stenkoll på alla band så jag väntar med att göra en 'inte-missa-lista'.

Ikväll blir det lite telefon-snack och Desperate Housewifes som hade säsongspremiär förra veckan. Lika förutsägbart och bra som alltid! //karolina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Desperate Housewifes är så bra men jag blir så irriterad ibland när det är mystiska saker som händer. Jag vill ju ha reda på allt! :P

Miss.Understand sa...

I know! Man tror man vet fast man är aldrig säker.