måndag, februari 26, 2007

*piiip*

Åter måndag med skola. Pipet i örat har fortfarande inte försvunnit och börjar göra mig smått orolig, men jag får hoppas att det försvinner.

I två veckor nu har allting gått åt h**vete och det tycks inte vilja ändra sig. Jag har tappat min älskade basker, alla mina pengar har spårlöst tagit slut - och två konserter och ett besök på Harry's är redan inplanerade (!), det blir ingen resa till Borlänge i sommar, jag missade Happy Feet på bion i onsdags, pengarna på mobilen är också snart slut och jag börjar få ångest över svenska recensionen. Någon som vill byta liv? Och just det, öronen är det ju också som inte vill sluta pipa som sagt.

Måste försöka tänka postivt men det är inge vidare lätt. Ska göra mej en rejäl fruktsallad och se på något bra teveprogram, men om jag tror rätt och enligt min senaste inte excisterande lycka så är det nog inget bra på teven. Det får bli gamla OC-avsnitt istället... strunt samma.

Trevlig måndag, något som inte längre excisterar i min värld. //karolina

1 kommentar:

Lollo sa...

ja vi är nog typ lite i samma situation ju men vi får typ muntra upp varandra kanske :) vad kul att du undrar om teatern blev genast lite gladare :) den 10 maj troligtvis :D