torsdag, februari 15, 2007

Snooze?

Idag har det kännts som om min mat-och-sov-klocka har varit inställd på bara 'sov'. När jag velat stänga av den måste jag tryckt på 'snooze' istället för jag har varit trött hela dagen. Ett dagslångt studiebesök på SKB (Svenskt kärnbränslehantering) gjorde inte mej piggare heller. Har redan varit där och skulle efter dagen göra en egen guidetur i de underjordiska tunnlarna om hur kopparkapslarna ska förvaras.

Alla ska till Harry's ikväll men eftersom jag som sagt inte hittat off-knappen till min sovklocka blir det nog hemmakväll med en stor fruktsallad. Lite C-vitaminer kanske piggar upp mej till fredagen som väntar i morgon. Men till alla er som ska ut, ha så roligt och till alla er som ska vara inne ha så roligt, jag ska sova. //karolina

Inga kommentarer: