söndag, februari 25, 2007

In my own land called Ochrasy


Ja, vad ska jag säga? Mando Diao har blivit utsedda och nominerade till Sveriges bästa liveband och ja... vad mer kan tilläggas? Jag är fortfarande i extas. Och mina öron piper. Är faktiskt lite orolig att jag fått tinitus, förhoppningsvis lägger det sig snart för jag vet inte om jag fixar det här tjutande ljudet så mycket längre till. Men om det vore så ändå är det värt det.

Efter klockan elva igår kväll äntrade Mando Diao Metropols scen i småländska Hultsfred. Jag höll ett fast grepp i staketet och hamnade märkbart för nära högtalaren. Jag är ganska mållös för det var så grymt.

Tack Louise för en helt underbar förfest som kanske (?) spårade ur lite där vid 'nöt-kvarnen'. Nu ska jag ta min Mando Diao-t-shirt och lägga mig vid teven. Vänta på att tiden ska föra iväg suset i öronen... tack du där uppe för skapandet av underbarnen från Borlänge.

Inga kommentarer: